Mix and Match #13


Goedemorgen,  vandaag een Mix and Match postje, yay! Mariken mocht deze keer het pakketje bedenken en verzond een geweldig pakketje in helemaal mijn kleurtjes ^_^

Ik maakte twee kaartjes. De bovenste is gemaakt met Stamping Bella Cosmobella...Cheers! Cirkels all over, ik hou d'r van! Bella is gestempeld met Memento en daarna gekleurd met Copic Markers.


De superleuke stickers met Kus erop vond ik zó gaaf en deze hebben weinig nodig om een geweldig lief kaartje te maken...Kus!


Kijk nou hoe leuk ingepakt, ik heb het zo even laten liggen op mijn bureau. Zonde om open te maken!


Behalve alle coole materialen zat er ook een zakje met lekkers bij...mmmmm!

Klikken jullie nog even door naar de blogs van Ellen, Inge (Insta) Mariken en Sandra? Ik ben ontzettend benieuwd wat zij hebben gemaakt! Volgend maand weer een nieuwe Mix!

Fijne dag, en dank je wel voor het langskomen!
Inge.

9 opmerkingen

  1. Twee superleuke kaartjes! Bella is gaaf (mooi gekleurd) en de kus is ook onwijs tof. Leuk zoals jij op beide kaartjes het touwtje hebt gebruikt. O ja, wel beter tellen, hoor! Dit is echt pas onze 13e M&M ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt er ook al zo'n leuke kaart mee gemaakt! T zijn toffe kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaartjes! Bella is schattig en het kaartje met de kus lekker stoer! Het was weer leuk om te doen, ik hou ervan! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook al zo'n toffe crea's hier! echt leuk om die variaties te zien met eenzelfde pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk! Die kus stickers zijn geweldig, en helemaal goede kleurtjes in dit pakket. Ik dacht even dat er aardappels bij lagen maar het zijn (natuurlijk!!) chocolaatjes ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee superleuke kaartjes! Vooral de Bella vind ik zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beide kaartjes zijn echt super leuk geworden.
    Je hebt een lekker frisse kleurencombi gebruikt.
    Ik snap wel dat het moeilijk was, om dit gave pakketje te openen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top