Mix en Match #23


Vandaag weer de maandelijkse Mix en Match post  van Ellen, Inge, Sandra en Mariken. 
Deze maand was de beurt aan Mariken en zij zond ons onderstaand leuk pakketje, check de stempel! Te gaaf toch!

Ik vond dat de tekst stempel in de picture moest staan omdat ik het lettertype van de "knuffel" geweldig vind ^_^ Lekker veel wit en zwart met een kleine touch aqua/turquoise. Het knijpertje komt uit eigen collectie maar vind ik goed bij de mooie geschulpte tag passen. De blaadjes zijn gestempeld en gestanst met een reitred set van SU. Ik heb heel fijn geknutseld met het pakket dank je wel Mariken!


Ik klik snel naar SandraMarikenEllen en Inge ga je mee? Ben weer ontzettend benieuwd wat zij hebben gemaakt! Een hele fijne dinsdag gewenst en tot de volgende Mix dan ben ik weer aan de beurt en er ligt al een beginnetje klaar...oeeeh spannend ;-)))

Liefs,
Inge

5 opmerkingen

  1. Geweldig kaartje Ing, ik vind dit helemaal gaaf! En de teksstempel komt echt goed tot z’n recht zo! Tot zaterdag, zin in! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje heb je met het pakketje van Mariken gemaakt Inge!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die knuffel is gaaf, hè?! Superleuke kaart dit. Knijpertje staat goed en ik vind de blaadjes en bloempjes ook zo tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je met het pakket gemaakt. De knuffelstempel verdiend inderdaad een mooi podium, gaaf gedaan!!!
    Groetjes & tot zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat knijpertje is er idd erg leuk bij! Leuk gedaan met het zwart, wit en een klein beetje turquoise! En die tekststempel is een topper!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top