MFT May Just Add Color


Goedemorgen allemaal, vandaag laat het MFT team jullie nog meer mogelijkheden zien met de producten van deze maand. De release is weer fantastisch en ik denk wel  dat er voor iedereen wat wils bij zit! In de spotlight nu het kleur medium wat je gebruikt om de setjes in te kleuren.

Ik gebruikte voor bovenstaande set BB Little Buddies copic markers en geef jullie de kleuren combinaties die ik gebruikt heb. Let wel, ik ben geen Copic expert en heb ook geen Copic Instructor diploma dus werk gewoon met wat ik zelf het prettigst vind qua combi ;-)

Voor het gezichtje en armen E000, E00, E01, E11, en E13
Poesje en schoenen T1, T3, en T5
Haar T6, T7, en T8
Blouse B93, B95, B97, en B99
Broek E23, E25, E27 en E29
Hondje E23, E25, E27 en E29

Ik stempel eerst de afdrukjes op Blending Card By X Press It met MFT Hybrid Black Licorice. Ik maak hierbij altijd gebruik van mijn Misti. Je kunt met dit trucje dan heel handig meteen meerdere afbeeldingen tegelijk stempelen en uit stansen. Met het Scotch Removable Tape zet ik de Die-namics vast op het papier. Dit tape scheurt absoluut niet je papier als je het weer los trekt, dit in tegenstelling tot washi tape wat ik eerst gebruikte.


Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.

Ik wens jullie een hele fijne hemelvaartsdag!
Inge


2 opmerkingen

Back to Top