MFT March Release Countdown Day 4

Hallo en goedemorgen! Het is tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 6 maart om 10.00 PM ( voor ons woensdag 7 maart 03.00)

Ik denk dat ik niets nieuws vertel als ik zeg dat ik altijd dolbij ben met nieuwe BB stempeltjes. Deze set is dan ook weer geen uitzondering, cuteeeeee!!! BB Bubble Over With Joy heet de set die gevuld is met lieve konijntjes ^_^ Ik maakte een envelop pocket kaart met erin een kaartje waar je een persoonlijke boodschap op kunt schrijven. De wrap heb ik gemaakt met de Elegant Rectangle STAX Die-namics die geweldig als panel zijn te gebruiken maar je kunt er ook super makkelijk een mooie tag mee maken zoals je hier ziet.
Op de achtergrond een pracht gedetailleerd takje van de Pressed Flowers stempelset.

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot morgen!
Inge

5 opmerkingen

  1. Oeoe, wat is dit een schatje, hier val ik voor...als een blok! Als dit setje m gaat worden...ik ben benieuwd...Geweldige creatie voor vandaag! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoesje is dit! Ik wordt altijd zo vreselijk hebberig van jou countdown berichtjes... superleuk weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These rabbits are so sweet. Love your colour palette.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top