MFT Workshop bij Doe@Ding


Goedemorgen, gisteren heb ik weer een superleuke MFT workshop gegeven bij Doe@Ding te Spijkenisse samen met Angela. Hier laat ik jullie zien wat er gemaakt werd tijdens mijn workshop, projectjes op verzoek;-) Angela had twee andere onwijs leuke projecten voorbereid deze kun je zien op de Doe@Ding facebook groep.

Het bovenste doosje is gevuld met een plak Ritter Sport en voorzien van een gezellig voorkantje.
Voor het doosje heb ik de volgende materialen gebruikt:
MFT Stamps: All Smiles, Modern Trees, Distressed Patterns
MFT Die-namics: Modern Trees, Thank You Circle Frame, Slanted Sentiment Strips
MFT cardstock: Sweet Tooth, Black Licorice, Limelight, Blue Breeze, Kraft
MFT Ink: Limelight, Jellybean Green, Black Licorice, Kraft
Other: Misti, Scor Buddy, Hemp Cord


Het tweede project was een slider kaart, ik vind zelf dit model helemaal geweldig, versiert met allemaal MFT producten is dit een onwijs leuke kaart om te versturen óf te ontvangen.


Kaart open...
Voor de schuifkaart heb ik gebruikt:
MFT Stamps: Distressed Patterns, All Smiles, Bitty Bears, Plentiful Petals
MFT Die-namics:Thank You Circle Frame, Bitty Bears, Layered Leaves, Plentiful Petals
MFT cardstock: Sweet ToothBlack LicoriceKraft, Steel Grey
MFT Ink: Black LicoriceKraft, Blue Breeze
Other: MistiScor Buddy, Copic Markers

Het laatste project is om te laten zien dat je met het doosje ( foto 1) ook superleuk kunt variëren met het formaat en is hier gevuld met een doosje chocola. (Dit doosje werd niet gemaakt maar dient ter inspiratie.)


Doosje...
MFT Stamps: Distressed PatternsAll SmilesBitty Bears
MFT Die-namics: Bitty Bears, Big ThanksSlanted Sentiment Strips, Stitched Mini Scallop Rectangle STAX, Stitched Rectangle STAX
MFT cardstock: Sweet ToothBlack LicoriceKraftLimelightBlue Breeze,
MFT Ink: Black Licorice, Limelight
Other: MistiScor Buddy, Copic Markers, Versamark, WOW! Opaque Bright White embossing powder


Gevuld met Lindt chocolaatjes. De maten van beide doosjes komen later deze week op mijn blog!
De eerst volgende workshop die ik samen met Angela geef is zaterdag 9 December, een kerstworkshop. (Deze zit helaas al vol dus je kunt je niet meer opgegeven) Marlous en team dank jullie wel voor de ontzettend gezellige en supergoed verzorgde dag. Workshoppers, dank jullie wel voor jullie enthousiasme en inzet!

Een hele fijne en gezellige zondag!
Inge Xx

6 opmerkingen

  1. Het was een superworkshop, Inge! Echt genoten. Wat zag alles er weer verzorgd uit, echt een feestje! Doosje en slidercard zijn allebei hartstikke gaaf. En natuurlijk was het ook heel gezellig om elkaar weer te zien! Fijne zondag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Inge Het was super gezellig en ik heb erg veel inspiratie opgedaan. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was inderdaad erg gezellig en de projectjes waren weer supergaaf. Nogmaals bedankt Inge en Angela.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik heb een topdag gehad, zo gezellig, leuk en veel geleerd! Helemaal blij met mijn doosje en mijn techniekkaart. Dank je wel, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, alles ziet er weer op zn Inges super verzorgt uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat gaaf allemaal weer! Ik heb al een plekje de 9e... superveel zin in!!! (nu helemaal!)

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top