Els Brigé, Bedankt


Goedemorgen allemaal,vandaag een echt voorjaarskaartje want hee het hangt nu toch echt in de lucht...heerlijk! De kaart heeft een witte basis met de maten 21 x 14 cm gerild en dubbelgevouwen. De kabouter is een stempel van My Favorite Things Stamps, BB You Gnome me en gekleurd met Copic Markers. De teksten van de Bedankt stempelset zijn superleuk en heel veelzijdig. Ik heb hier de Bedankt Stans gecombineerd met de tekst ..."voor de leuke attentie" welke ik heb geembost met wit embossingpoeder op zwart cardstock. De tekst bedankt heb ik twee keer gestanst uit wit cardstock en de teksten op elkaar geplakt. Verder nog wat bling en draad en klaar is mijn bedankje!


Ik wens jullie allemaal een héél fijn weekend,
Inge

2 opmerkingen

  1. Geweldig weer, wat een leuke stempel. De kleurtjes van het papier komen weer teug in de kabouter. Ik hou daar wel van. Afgewerkt met wat bling. Top.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk kaartje! Geweldig is het kaboutertje met de pot met bloemen in zijn handen.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top