Live for Today

-Card Size 4,25"x 5,5" Inch-
Hee hallo en goedemorgen, van het weekend ben ik even lekker aan het freestylen geweest. Komt niet vaak voor want het meest van de tijd werk ik aan opdrachtjes, voorbeelden en inspiratie kaarten/projecten. Jaja je zal het er maar druk mee hebben hihi ;o), geeft niet want ik hou van wat ik mag doen en doe!

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien gemaakt met Bleuprints 5 Die-namics in combinatie met de mooie teksten van de Bokeh Builder stempelset. Basis is gemaakt van Sweet Tooth Cardstock. Ik heb de Wood Plank Background op een stuk Sweet Tooth cardstock gestempeld met Kraft voor de strook op de achtergrond. De blaadjes en border zijn uit Jellybean Green cardstock gestanst. Het bloemetje uit Pink Lemonade cardstock (altijd als ik deze kleur neer type moet ik aan dit schattige liedje denken :P)  De rondjes zijn uitgestanst met Circle STAX Set 1 Die-namics en golfkarton. Het kleine tekstje Live for Today komt van CS About New Beginnings.

-Inside card-
Omdat ik van het effect van wit op wit houd heb ik dat voor de binnenkant van de kaart door te voeren en twee vlakken wit uit te stansen met Bleuprints 5 Die-namics en Sweet Tooth cardstock. De tekst is gestempeld met Hot Fudge.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne en gezellige Bevrijdingsdag!
Inge Xx

   

6 opmerkingen

  1. Heerlijk om even bezig te zijn, je vrij te voelen om te doen wat je wilt. Een mooi, fris kaartje heb je gemaakt, Inge! Met de muziek van Madonna op de achtergrond typ ik dit (-:
    Ik wens je een vrolijke Bevrijdingsdag!
    Nu ga ik werken.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kaartje is erg leuk!!! de houten-planken stempel is heeeel gaaf!!!
    groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great to follow you. Always nice to see the fantastic card you make. Clean and Simple. Love also all difference between them.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zó mooi!! Wit op wit....ik hou d'r van! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love this sentiment Inge, your card is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love this palette of colors!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top