MFT Color Palette Challenge #3

-Card Size 4,25" x 5,5" Inch-
Hee hallo en goedeavond!  Elke maand is er een nieuwe kleuruitdaging op het  My Favorite Things Blog. Je hebt net als met de schets uitdaging de tijd om een kaart te plaatsen op het MFT Blog tot de volgende uitdaging. Doe je mee, dan heb je de kans om een Gift Voucher te winnen van de MFT Online Boutique!

Echte lekkere frisse lente kleurtjes vind ik het deze maand en Kraft erbij om het niet al te zoet te maken, leuk!
Je hebt de mogelijkheid om je kaart te plaatsten tot en met 2 April at Noon EST of voor ons 2 April 06.00 s'ochtends. Let op! Dit is dus een MAANDELIJKSE Challenge en geeft je ruim de tijd om een kaartje te maken.

Mijn kaartje is gemaakt met als basis MFT Sweet Tooth, daarop nog een laagje Sweet Tooth uitgestanst met Bleuprints 6 Die-namics. Met deze bleuprints heb ik de hele lay out gemaakt in de kleuren Kraft, Grapesicle, Berrylicious en Sour Apple. De tekst komt van LLD Enjoy The Journey en is met Kraft gestempeld. Het fietsje vind ik zoooo leuk en gebruik ik veel te weinig! Het is de Bicycle Die-namics.

-Inside Card-
Voor de binnenkant heb ik dezelfde frisse kleurtjes (Sour Apple, Berrylicious en Kraft) gebruikt. De gestempelde teksten met Kraft inkt komen net als de teksten van de voorkant van de kaart van LLD Enjoy The Journey.

Click snel door naar het My Favorite Things Blog voor verdere details en meer inspiratie!
Fijne avond!
Inge

   

9 opmerkingen

  1. Tof kaartje Inge!! Grappig, ik heb net papier besteld bij Miranda...lila, lichtblauw en groen. Dat is vast een voorteken dat ik mee moet doen...
    Fijn weekend, groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn zeker lekkere kleurtjes die je gebruikt hebt Inge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gaaaaf kaartje weer Inge.
    fijn weekend.
    Tineke x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is SUPER cute, Inge. I LOVE that you used the bicycle...what a great idea...perfect for this color palette. You have me longing for Spring! :)
    Hugs,t

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk met dat fietsje! Toffe kleuren. Misschien toch maar eens meedoen, maar ik vergeet t eerlijk gezegd vaak.
    Tot zo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleuren, doen me denken aan de afvalbakjes hihih.Moet ook maar eens meedoen, die fiets is geweldig om aan iemand te sturen die veel fietst, je kaart is weer helemaal toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorjaarskleurtjes, top kaartje!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve kleurtjes zijn dat bij elkaar. En dat fietsje is natuurlijk super leuk! Mooi fris kaartje Inge!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top