Paper Smooches, Woohooo!

Hee hallo goedemorgen, tis alweer weekend... heerlijk! Vandaag geen "moetje" maar gewoon een kaartje voor de verjaardag van een jongetje. Lekker met felle kleuren en dino's, ze zijn zo leuk! Deze stempel is van Paper Smooches-Party Posse. Een setje met allemaal vrolijke diertjes. Ik heb een blokje van Basic Grey gebruikt Bowties met allemaal jongens papiertjes maar voor een stoere meid ook natuurlijk uitermate geschikt. Ik heb de dino's gestempeld op wit papier en nog een keer op groen papier uit het blokje. Van het witte papier heb ik alleen de uitstekels bij het hoofdje gebruikt en achter het dinootje geplakt. Zijn schubjes ingekleurd met een witte gelpen en wat chalk rood op hun wangen. De teksten vind ik helemaal geweldig, ik hou van dit lettertype! De lay out is gemaakt met diverse Die-namics waaronder de tekst bubbles Say What Die-namics en de Chat Bubbles Die-namics. De grote rode ster is de Sunshine Die-namics, klaar! En ik heb geeneens een touwtje gebruikt op mijn kaart naaaah ;o)
Een heel fijn weekend allemaal,
Inge




4 opmerkingen

  1. Woohooo, wat een leuke kinderkaart! De dinos zijn te grappig en de stempels hebben inderdaad een heel leuk lettertype. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaah, ja, ze zijn schattig! Nog niet zo heel lang geleden vond onze jongste dino's helemaal geweldig! We hebben ze dan ook in alle soorten en maten verzameld. Nu liggen ze netjes opgeborgen in een doos (-:
    Toch denk ik dat Noah dit kaartje nog leuk zou vinden om te ontvangen. Helaas heb je er al een bestemming voor ((-;

    Heel fijn weekend!!!
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje Inge! De sketch is trouwens ook super.

    Fijn weekend!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker vrolijk jongenskaartje! Leuk.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top