My Favorite Things Stamps, Release Rewind Day 1

Hee hallo een hele goede maandagmorgen allemaal! Vandaag vinden jullie op het My Favorite Things Stamps Blog een heleboel inspiratie met de allernieuwste stempels en Die-namics.  Twee kaarten van mij hieronder en -boven, ik was lekker bezig zullen we maar zeggen ;-) De eerst kaart is voor een Apple liefhebster en ik weet al zó aan wie ik 'm ga sturen. Ik heb het symbool van Apple natuurlijk als voorbeeld genomen tesamen met de nieuwe Red Delicious Die-namics.
Stap 1.  Men neme de Red Delicious Die-namics en een cirkel van de Circle STAX Set 1.Kies een designpapiertje of stukje cardstock om als eerste de appel uit te stansen en rol ze door de Big Shot.
Stap 2. plak de juist cirkel met een stukje washi tape op je uitgestanste appel en rol door de Big Shot.
Stap 3. En voila je eigen Apple! Ik heb mijn appel in combinatie met de stoere letters van het Bottom Line Alphabet Die-namics die ik uit ribbelkaron heb gestanst. Het hartje heb ik gemaakt met de Notched Tag Die-namics , opgeplakt met foam en met Glossy Accents een glanzend laagje gegeven.
Deze kaart is gemaakt met een aantal elementen van de Blueprints 2. Op het kleinste label van de Mini Album Bracket STAX Die-namics heb ik de tekst van de Birthday Sentiments met MFT Premium Dye Ink Blue Rasberry gestempeld. De hartjes zijn wederom gemaakt met de Notched Tag Die-namics Hop nu gauw naar het MFT Blog voor nog veel meer inspiratie!
Een hele fijne dag!
Inge

7 opmerkingen

  1. Zeker lekker bezig! Leukerdeleukleuk! Die appel, zó leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes...leuk idee van die appel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous cards, Inge! I especially LOVE your Apple card...SO FABULOUS!!!!
    Hugs,t

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such pretty cards Inge! Love the delicious apple! Thanks for the inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaartjes, Inge, geweldig idee die appel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You've made the best apple card ever, Inge! LOVE the clean, modern edge it has and the bite taken out! Bravo!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top