Tutorial, Thank You

Benodigdheden Kaart “Thank You”:
MFT Die-namics: LLD InsertIt-InstaFrame, Sentimental Flourish, Winter Rose, LJD Bracket Edge Duo
MFT Stempels:  á La Modes You’re My Cup of Tea, LJD GiftCard Greetings II
Overigen: Big Shot, inkt, touw, brads, Designpapier, Kraft,lichtblauw, bruin en wit cardstock, embossingfolder stipjes

Werkwijze:
Snijd een kaart van Kraft met de afmetingen 14 x 28 cm, ril en vouw dubbel. Zet in het midden aan de rand van de kaart een klein puntje met potlood en leg hierop de LJD Bracket Edge Die-namics. Haal door de Big Shot. Snijd uit het witte cardstock een stuk van 11,5 x 10 en embos met behulp van een embossing folder en de Big Shot. Plak op de Kraft kaart en plak hierop een stuk designpapier van 7,5 x 11,5 cm. Snijd uit het lichtblauwe cardstock met behulp van de LLD Insert It-InstaFrame een frame uit. Doe dit nogmaals uit Kraft cardstock en gebruik hiervan alleen het binnenste vierkantje. Hierop stempel je  de á LaModes You’re My Cup of Tea. Stans uit Kraft en plak op de kaart de Sentimental Flourish Die-namics. Stans de Winter Rose Die-namics uit bruin cardstock, stapel en maak met een prikpen en matje een gaatje in het midden. Steek hierdoor een brad. Plak de bestempelde LLD Insert It- InstaFrame op de kaart. Rangschik de Winter Rose en plak op.

Veel plezier ermee!
Inge

5 opmerkingen

  1. Gorgeous card I love the layout and the colours are so beautiful. Caroline xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, ik heb de mijne ook net op mijn blog gezet! Wat is-ie toch mooi! Ik zit nog steeds na te genieten!
    Fijne avond, gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn kaartjes staan te pronken op de kast in de huiskamer. Ik ben er helemaal blij mee!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn alle drie zo mooi, Inge, ik heb de Gift Card Pocket gebruikt en een heel erg leuk kaartje gemaakt voor mijn schoonzusje!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top