á La Modes, Coffee!

Donderdag 6 December is het weer zover een leuke workshop van 10.00-12.30 Bij Oma Dee. We gaan een blikje versieren met diverse Die-namics en stempels. Ik heb gekozen voor á La Modes Miss You A Latte samen met de Clearly Sentimental About Coffee een perfect paar! Het blikje is eerst omwikkeld met cardstock en designpapier.
Daarna heb ik á La Modes Miss you A Latte gestempeld met groene Versamagic op de Textile Rectangle Die-namics tekst erbij en opgeplakt samen met een uitgestanste Jumbo Fishtail Flags STAX Die-namics. Op een uitgestanste Traditional Tags STAX Die-namics heb ik designpapier geplakt en bijpassend sentiment gestempeld. Aan het clipje van het blikje heb ik drie kleuren MFT lint gestrikt Grossgrain Bubblegum, Sour Apple en Sno Cone.
Voor het bijgaande kaartje heb ik á La Modes gestempeld op DCP papier en gekleurd met Spectrum Noir Markers. De tekst is gestempeld op een uitgestanste Say What? Die-namics. Verder touw, een belletje en voila een gezellig setje om weg te geven. In het blikje doe je een lekker sachet koffie, of cupjes met iets lekkers.
Wil je dit setje maken? Geef je dan op bij miranda@bijomadee.nl Tot dan, gezellig!
Inge

11 opmerkingen

  1. These are gorgeous the designs are fabulous and the colours are beautiful. Caroline xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk setje Ing! Kheb er weer zin in donderdag.....;)

    San XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh wat leuk zeg, jammer dat ik er niet bij kan zijn ;) maar ja er moet toch ook weer gewerkt worden.
    jullie veel plezier hoor.
    Tineke x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat leuk is dat! Ik verheug me zovast op zaterdag de 15de!
    Fijn weekend, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk setje zeg! Vrolijk! Ik ben er weg van!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg. Jammer dat het niet in de buurt is.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gaaf zeg!
    prachtig
    ik heb net de die namics filmset en wolkendies gekocht
    de filmset heb ik al gebruikt en laten zien op mijn blog
    heb de wolkendies ook al gebruikt, maar die kaart hoooop ik voor morgenavond te posten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gave set Inge...dat zal weer een suc6 gaan worden....ook de kerstbal la modes is te gek zeg !! ben er weg van ;o)

    Diaan x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card and matching can!
    Hugs and smiles

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top